اخبار علمی، فناوری و تکنولوژی

در این وبلاگ جدیدترین دانستنی‌های علمی باحال و جدیدترین اخبار علمی و فناوری و تکنولوژی روز منتشر می شود. مطالبی که در این وبلاگ منتشر می شود بیشتر در زمینه تکنولوژی مثل موبایل، کامپیوتر و همچنین در زمینه مباحث علمی مختلف است، امیدوارم لذت ببرید.

بایگانی

تحلیلگر گوگل میگوید 60 درصد از محتوای اینترنت تکراری یا کپی است!

این تحلیلگر میگوید: اینترنت برای همه رایگان است و هر چیزی در اینترنت امکان پذیر است. در واقع، ممکن است فردی که نمی‌شناسید زندگی شما را در اینترنت می‌گذراند. برای اینکه این اتفاق بیفتد، حتی لازم نیست یک شخصیت عمومی باشید. از نظر محتوا، تعداد زیادی محتوای تکراری نیز در اینترنت وجود دارد. بنابراین، چه در مورد محتوا صحبت کنیم و چه افراد، یک چیز مسلم است، اینترنت دارای موارد تکراری زیادی است. سوال این است که این نسبت این تکراری بودن چقدر است. گوگل به عنوان بزرگترین و محبوب ترین موتور جستجو پاسخ خود را داده است.

تحلیلگر گوگل

رویداد مرکزی جستجوی گوگل در سنگاپور برگزار شد. گری ایلیز، تحلیلگر روند گوگل وبمستر گفت که 60 درصد از محتوای موجود در اینترنت تکراری است. به گفته گوگل، «محتوای تکراری عموماً به بلوک‌های محتوایی در داخل یا در بین دامنه‌ها اشاره دارد که دقیقاً مطابقت دارند یا به وضوح با محتوای دیگر مشابه هستند». بنابراین، به منظور بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، یک وب سایت باید از استفاده از چنین محتوایی اجتناب کند. در عوض، آنها می توانند محتوای منحصر به فرد خود را ارائه دهند.

 

خبری دیگر از گوگل

گوگل در فروشگاه پلی استور آپدیت جدیدی را برای «app archive» منتشر کرد

گوگل تائید کرده است که روی ابزاری کار می کند که به کاربران اندروید اجازه می دهد برخی از برنامه ها را بایگانی کنند. این به کاربران کمک می کند تا مقداری فضا در دستگاه ایجاد کنند. به گفته گوگل، تا 60 درصد از حافظه دستگاه را می توان به سادگی با استفاده از آرشیو برنامه در دسترس قرار داد.

هنگامی که کاربران یک برنامه را بایگانی می کنند، تمام اطلاعات آنها در برنامه در آنجا باقی می ماند. این ویژگی همچنین برنامه تلفن همراه را حذف نمی کند. با این حال، برخی از بخش‌های برنامه را حذف می‌کند تا منابع مصرفی آن را کاهش دهد.

Play Store اخیراً به‌روزرسانی جدید نسخه 33.4 ارائه کرده است. این به روز رسانی "app archive" را به ارمغان می آورد. وقتی یک برنامه را بایگانی می کنید، نماد برنامه از دسکتاپ خارج نمی شود. با این حال، علامتی روی نماد وجود خواهد داشت که بایگانی شده است. این نشانگر لوگوی دانلود ابری است و هرزمان که خواستید میتوانید آن اپ را دوباره دانلود و فعال کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی