اخبار علمی، فناوری و تکنولوژی

در این وبلاگ جدیدترین دانستنی‌های علمی باحال و جدیدترین اخبار علمی و فناوری و تکنولوژی روز منتشر می شود. مطالبی که در این وبلاگ منتشر می شود بیشتر در زمینه تکنولوژی مثل موبایل، کامپیوتر و همچنین در زمینه مباحث علمی مختلف است، امیدوارم لذت ببرید.

بایگانی

تقویت اراده با دوره ذهن آهنین اندرو تیت

تصویر اندرو تیت

دوره ذهن آهنین اندرو تیت یک برنامه فوق‌العاده است که قدرت ذهن و اراده شما را به شما می آموزد. در این دوره، اندرو تیت به شما کمک می کند تا از پتانسیل خود آگاه شوید و به شما می آموزد که چگونه از آن برای غلبه بر تنبلی و رسیدن به موفقیت استفاده کنید. این دوره به شما کمک می کند اراده‌ای قوی و ذهنی آهنین داشته باشید که می تواند به شما در رسیدن به اهداف زندگی کمک کند. همچنین راهبردهای عملی در مورد چگونگی متمرکز ماندن، با انگیزه و منضبط ماندن به منظور ادامه دادن هدف به سمت موفقیت را نیز آموزش می دهد.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

لازمه داشتن ذهن آهنین

برای اینکه بتوانید ذهن آهنین و اراده‌ای قدرتمند داشته باشید، باید اصول مهمی را بدانید و از آن پیروی کنید. برای مثال در زندگی خود:

 1. همیشه صادق باشید زیرا این در دراز مدت شما را به فرد شادتری تبدیل می کند. یادتان باشد که صداقت همیشه بهترین راه است، حتی اگر در کوتاه مدت باعث صدمه دیدن شود.

2. یاد بگیرید که مردم را بر اساس اعمالشان قضاوت کنید، نه گفتارشان؛ زیرا صدای کردار بلندتر از حرف ها است.

3. لازمۀ داشتن یک ذهن آهنین، داشتن نظم و انظباط شخصی است؛ چون نظم و پایبند بودن به هدفتان باعث تقویت ذهن و رسیدن به موفقیت می شود. در حالی که فقدان انضباط منجر به شکست خواهد شد. ذهنی که نظم و انضباط ندارد مانند جنگل بدون جاده است، میسر یابی در آن دشوار و کنترل آن سخت است.

حالا این موارد برخی از نکات عمومی برای داشتن ذهن آهنین و اراده قوی است؛ اما شما نکات کلیدی را نمی دانید. نکات مهم و کلیدی برای داشتن ذهن آهنین در دورۀ آموزشی ذهن آهنین اندرو تیت تدریس شده است. این دوره مخصوص افرادی است که می خواهند قدرت ارده خود را تقویت کنند. این دوره یکی از بهترین دوره هایی است که به شما یاد می دهد چگونه از مغزتان برای تقویت اراده خود استفاده کنید. همچنین به شما یاد می دهد که چگونه ارتباطی قوی بین خودتان و ذهن خود ایجاد کنید.

شما می توانید با کلیک روی دکمه زیر دوره ذهن آهنین اندرو تیت را به آسانی تهیه و دانلود کنید 👇

دوره ذهن آهنین اندرو تیت

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی