اخبار علمی، فناوری و تکنولوژی

در این وبلاگ جدیدترین دانستنی‌های علمی باحال و جدیدترین اخبار علمی و فناوری و تکنولوژی روز منتشر می شود. مطالبی که در این وبلاگ منتشر می شود بیشتر در زمینه تکنولوژی مثل موبایل، کامپیوتر و همچنین در زمینه مباحث علمی مختلف است، امیدوارم لذت ببرید.

بایگانی

800 گیرنده استارلینک در ایران فعال شده است!

محبی - رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی

رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی به نقل از یک مقام مسئول اعلام کرد که ایران دارای 800 تجهیزات اینترنتی ماهواره ای استارلینک است. و ایلان ماسک چند روز پیش اعلام کرد که 100 دستگاه استارلینک در ایران فعال است.

مهدی محبی، رئیس اتحادیه تجهیزات و لوازم مخابراتی تهران در گفت وگو با خبرگزاری، فروش تجهیزات اینترنتی ماهواره ای استارلینک در تهران را تایید کرد و گفت: «خرید و فروش این گونه محصولات غیرقانونی است».

محبی به نقل از یک مقام مسئول تعداد دستگاه های فعال استارلینک در ایران را بالغ بر 800 دستگاه دانست و افزود:

واردات این دستگاه ها قاچاق است بنابراین شانس استفاده از آن دستگاه به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه جلوگیری از بهره برداری از تجهیزات استارلینک بر عهده وزارت ارتباطات است، از مسئولان مربوطه خواست تا واردات این تجهیزات به کشور را مدیریت کنند.

اواسط مرداد گذشته، زمانی که اینترنت ماهواره‌ای در خبرها بود، محبی هشدار داد که اگر دولت تجهیزات استارلینک را وارد نکند، قاچاقچیان این کار را انجام خواهند داد. اکنون پیشگویی او محقق شده است.

در حالی که صحبت از راه اندازی 800 گیرنده اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران شده است، ایلان ماسک بنیانگذار اسپیس ایکس چند روز پیش در توییتی اعلام کرد که حدود 100 گیرنده استارلینک در ایران فعال هستند.

یادآور می‌شود، «عیسی زارع‌پور» در جلسه هفته گذشته هیئت دولت در جریان اینترنت ماهواره‌ای و فعالیت‌های آن در ایران مجدداً سخنان خود را تکرار کرد و گفت: «قبلا هم گفته‌ام که از اپراتورها برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای استقبال می‌کنیم. اکنون دو یا سه اپراتور از اینترنت ماهواره ای خود در مناطق دور افتاده روستایی استفاده می کنند».

وی تاکید کرد: هر اپراتور اینترنت ماهواره ای که بخواهد در ایران بر اساس قوانین بین المللی فعالیت کند باید از حقوق فرود یا قوانین کشور تبعیت کند.

 نتایج مرتبط: قیمت ماهواره استارلینک , نحوه استفاده از اینترنت استارلینک , نصب ماهواره استارلینک , ماهواره استارلینک در ایران , ماهواره استارلینک چیست , خرید دستگاه اینترنت ماهواره ای استارلینک , مودم اینترنت ماهواره ای استارلینک , خرید ماهواره استارلینک , قیمت تجهیزات استارلینک , خرید پکیج استارلینک , قیمت دیش و رسیور استارلینک , نصب اینترنت استارلینک , خرید کیت استارلینک , خرید استارلینک , قیمت کیت استارلینک , خرید دیش استارلینک دیجی کالا , اینترنت ماهواره ای spacex برای ایران , خرید و نصب اینترنت ماهواره ای , خرید اینترنت ماهواره ای استارلینک , مودم ماهواره ای دیجی کالا , نحوه وصل شدن به اینترنت استارلینک , اینترنت ماهواره ای رایگان با موبایل , نحوه استفاده از اینترنت استارلینک با گوشی , نحوه استفاده از اینترنت استارلینک بدون دیش , اینترنت ماهواره ای رایگان برای ایران , وصل شدن به اینترنت ماهواره ای با گوشی , نحوه اتصال به استارلینک , نصب استارلینک بدون دیش , دانلود برنامه استارلینک , استارلینک چیست , دستگاه استارلینک چیست , نحوه استفاده از اینترنت استارلینک استارلینک چیست , خرید استارلینک در ایران , ثبت نام استارلینک , اینترنت ماهواره ای ایلان ماسک رایگان است؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی