اخبار علمی، فناوری و تکنولوژی

در این وبلاگ جدیدترین دانستنی‌های علمی باحال و جدیدترین اخبار علمی و فناوری و تکنولوژی روز منتشر می شود. مطالبی که در این وبلاگ منتشر می شود بیشتر در زمینه تکنولوژی مثل موبایل، کامپیوتر و همچنین در زمینه مباحث علمی مختلف است، امیدوارم لذت ببرید.

بایگانی

وعده عیسی زارع پور

وزیر ارتباطات گفت: CDN مورد نیاز برای 150 بازی محبوب به کشور منتقل شده است و پینگ این بازی ها یک چهارم کاهش می یابد. زارع پور گفت این اقدام در راستای وعده تبلیغاتی رئیس جمهور به گیمرها است.

«عیسی زارع پور» در جلسه کمیته دولت با استناد به آمارهای بنیاد ملی بازی های رایانه ای توضیح داد که بیش از 30 میلیون گیمر در ایران وجود دارد که به طور متوسط روزانه 90 دقیقه بازی می کنند.

او همچنین به گیمرهای ایرانی قول داده است که پینگ برخی از بازی های محبوبشان پایین بیاید:

«بر اساس وعده ریاست جمهوری قصد داریم پینگ گیم‌ها کاهش پیدا کند.‌ با تلاش همکاران، CDN مورد نیاز 150 بازی پرمخاطب به داخل کشور منتقل شدند و زمان پینگ بازی‌ها تا یک چهارم کاهش پیدا خواهد کرد.»

به گفته وزیر ارتباطات هفته آینده وب سایتی برای دانلود نرم افزاری خاص برای گیمرها برای افزایش سرعت بازی ها رونمایی می شود. در حالی که عناوین این بازی ها اعلام نشده است، بسیاری از بازی های پرطرفدار گیمرها که در سراسر جهان انجام می شود یا در ایران فیلتر شده اند و یا کاربران ایرانی توسط سازندگان آن بازی ها تحریم شده اند.

همانطور که قبلا ذکر شد، پرداختن به موضوع گیمرها یکی از وعده هایی بود که رئیسی در مناظره انتخاباتی سال گذشته داده بود. وی در مناظره انتخابات خرداد 1400 گفت:

«می گویم مادر فضای مجازی عقب هستیم و کار بایسته نشده زیرساخت ها مشکل دارد. من از جوانان و بچه ها می پرسم شما در حال بازی و گیم هستید چقدر وسط بازی حالتون گرفته می شود.».

قابل ذکر است، زارع پور در اوایل شهریور وعده داده بود که CDN تا اواخر پاییز حدود 200 بازی محبوب را در سراسر کشور منتشر خواهد کرد. اکنون، بعد از سه ماه، بخشی از این وعده در حال انجام است تا گیمرها بتوانند تجربه بهتری داشته باشند. البته در شرایط فعلی معلوم نیست گیمرها همچنان روحیه بازی دارند یا خیر؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی